tisdag 21 mars 2017

sjukstuga

sen senast har jag ju såklart jobbat, men var ledig hela helgen. hade släktkalas på lördag
eftermiddag, eller kanske mera födelsedagskaffe, många som inte hade passligt men tackar
och bockar för de som kom och för de fina presenterna. planerna för lördagkväll rann ut i sanden så hängde på med rasmus till elin&krullis på födelsedagspartajj där också, var en väldigt trevlig kväll!
kom hem i någon sorts rimlig tid och drack inte alltför mycket heller så det var prima ballerina.
vaknade sedan upp som 21åring, utan krabbis tack och lov. men födelsedagen i sig var väl inte
den bästa, gjorde precis ingenting på hela dagen förutom att rasmus bjöd på burger king på kvällen,
och så var vi och plockade lite lösgodis till prisma på samma gång hehe. 

idag tisdag skulle jag ha jobbat, likaså imorgon men jag vaknade med feber så sjukanmälde mig.
har legat på soffan hela dagen och tittat på olika serier som handlar om fängelsen och fångarnas liv
därinne, och kokat en god fisksoppa så jag inte behöver fixa mat imorgon, inte så mycket mer än det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar