onsdag 22 mars 2017

mitt i veckan

nu är det redan onsdag igen då av någon konstig orsak, idag har jag bara tittat på lock up 
ätit soppa, druckit lite kaffe och sådant, vädret är ju helt underbart idag, har öppet alla fönster
så det bara sipprar in frisk luft och utan att det blir kallt, tror jag ska rensa mitt sminkbord efter
jag har varit klart på datorn, sedan ska jag torka damm och dammsuga lite, fun fact; före jag
flyttade hemifrån så städade jag först när mamma blev arg nog över hur stökigt och äckligt rum
jag hade, nu städar jag lite varje dag och jag älskar det. är så kul när det är rent och snyggt runt
om en. tror kanske att det gäller de flesta att när de flyttar hemifrån så börjar de förr eller senare
gilla att städa, lite åtminstone ;) aha jaa och sen senare ikväll kommer ilse hit på kaffe! 

bild från förra veckan när jag köpte nya brillor och skjorta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar