fredag 10 mars 2017

long time no see

men alltså wow!!! tiden bara flyger iväg och livet rullar på, vad annat finns det att säga?
jag jobbar som vanligt mest av tiden. lediga dagar spenderas på soffan eller med någon
bra kompis. snart kommer också våren förhoppningsvis, fullkomligt älskar det faktum
att det är så himla ljust ännu fast klockan är 17.32 nu när jag skriver detta. sakta men säkert!

annars så igår var jag till frissan och fräschade upp frippan med lite blonda och röda slingor så det
fick lite nytt liv, och så klippte hon av 10cm så nu är det så friskt som det bara kan bli.
var ledig både igår och idag men har doonat på med massa saker, försäkringsbolags-möte, skaffat
s-kort (höhö) varit till banken och diskuterat bsp-konto.. vuxen här hej hej.

igårkväll åkte rasmus hemåt för lite extra jobb och jag hämtade upp camilla så vi var efter pizza
och for sedan till hennes och hade det mys hela kvällen. idag skulle jag sova sålänge jag ville 
tänkte jag, vaknade dock 09.26 så den planen gick lite i stöpet men det gjorde ingenting.
idag har jag städat lägenheten och håller fortfarande på, ni vet, riktigt torkar damm i skåp osv.
då känns 63kvm väldigt stort plötsligt kan jag berätta haha. sen senare ikväll när rasmus kommer
tillbaka så ska vi käka tortillas så jag ska förbereda det om en stund. resten av min helg går i 
jobbets tecken och fortsätter så ända tills torsdag. fun fact; att någon skickat in rosor åt mig i ikkuna
(en tidning här i vasa) för att jag alltid är så glad och trevlig, och alltid hälsar på kunder. blev jätteglad! ha iallafall en jätteskön helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar