måndag 5 december 2016

måndag

måndag efter måndag tycker jag, har iallafall haft en trevlig helg fast jag jobbade,
var dock ledig igår, söndag. jag och rasmus hade 3års-dag, helt sjukt hur snabbt tiden går?!
vi slappade hela dagen lång, tittade på julfilmer och åt gott. riktigt mysigt.

idag har jag jobbat 11-18 och imorgon så stänger jag, dubbellön dessutom, jatack!
är ledig sedan på onsdag&torsdag och sen är det jobb fredag&lördag igen. vi har också
julfest på lördag så det ska bli jätteskoj, spenderar mina dagar med så fina personer så.
har inga andra planer för denna vecka, eventuellt sista julklapps-inhandlingen på någon
av de dagarna jag har ledigt. vet ännu inte hur jag jobbar kring jul, förhoppningsvis får
jag ledigt de dagar jag önskat eftersom jag inte kommer att vara i vasa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar