tisdag 15 november 2016

tisdag

denna helgen har varit mer eller mindre fullspäckad, som till på det har jag haft världens
förkylning och varit hängig (som tur har det nästan gått över helt) kom hem-hem på fredagskvällen
var sjukledig från jobbet den dagen för hade stegring på torsdagskvällen när jag var där.
iallafall så for vi hem då redan för att vi skulle på begravning så tidigt på lördagsmorgonen
efter begravningen på lördag så for vi till esse en sväng och sen till jeppis tillbaka och
checka in nya shoppingcentret, tummen upp från mig! kändes som att det var i kokkola haha.
runt klockan 18 så for vi på bio med tessan&bensko på morran och tobias, hade lite för höga
förväntningar på den tror jag, och gillade inte alls de "seriösa" inslagen som kom nu och då.
men overall en helt ok film men hade nog väntat tills den kom på dreamfilm om jag hade vetat
att den skulle vara sådär men jaja haha. bion slutade kl20 så vi for till svärmors på lite glögg
och sen for jag och rasmus till linttus, kollade en film och bara tog det lugnt.
i söndags var det ju farsdag och vi delade upp det så att vi tog alla pappor på vår egen sida.
så jag hade min kära far, farfar och morfar att uppvakta, så det var tårta hit och dit hela dagen.
for tillbaka till vasa sen på kvällen och igår jobbade jag 15.30-22 så fick ha lite sovmorgon.
och nu idag, tisdag. har just ätit klart kokt potatis och morötter med grönsaksbiffar, så gott.
klockan är snart halv tre så jag ska börja rulla mot esse tillbaka, ska tatuera mig tidigt imorgon
och är ändå ledig idag så behöver jag inte stressköra imorgon, taggad 😎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar