onsdag 9 november 2016

onsdag

jobbade idag från 09-15.30, steg upp klockan 7 redan för hade sista alarmet för check-up:en
på presidentvalet i usa för natten/morgonen, hade 6 alarm genom natten haha, måste ju hänga med!
antar jag inte är mer glad än vad någon annan är, katastrof att en behårad ostbåge ska få
styra ett land, bådar ju inte gott alls. gillade inte någon av de slutgiltiga kandidaterna men clinton
hade iallafall politisk bakgrund och skulle absolut inte bygga en mur t.ex.. funderar över hur alla
som röstade på trump tänkte eller hur de resonerar över hur han skulle kunna vara en bra president
på något vis? jaja hur som haver går det tyvärr inte att göra så mycket åt saken längre..

jobbade som sagt till 15.30, handlade på samma gång när jag slutade. var jättetrött när jag kom hem
så slängde mig i soffan och scrollade genom nyheter, instagram och sånt man gör haha.
när klockan närmade sig 17 så började jag laga mat, enda jag hade ätit på hela dagen var 2 knäckemackor och en burk sallad, inte riktigt något man får någon energi av men hålls 
på fötterna en stund. till kvällsmat blev det sötpotatisfranskisar med kyckling, verkligen en favorit-kombo! tittade på ett avsnitt quantico efter maten med sambon och fick verkligen kämpa i slutet
för att hållas vaken, räknade minuterna tills det var klart och så gick jag till sängen.. sov 3h yee..
vaknade ca 21.30 och sen dess har jag tittat på the good wife och druckit kaffe typ, tror dock
att jag håller på att bli förkyld för att jag är så trött och är helt stockad i näbben, suck..
imorgon börjar jag jobbet först 15.30 och slutar 22 så stänger butiken, samma sak på fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar